Noul Angelicuss - Angelicuss.COM
 
HOME arrow Opinii arrow Travision 2008 - Un travesti de concurs.... arrow Opinii arrow Opinii  Freitag, 03 September 2010

Online acum:

Avem 38 vizitatori online

Intra in site






Parola uitata?
Utilizator nou? Creare cont

Aboneaza-te la Newsletter






SFG 2010

Travision 2008 - Un travesti de concurs.... PDF Imprimare E-mail
Evaluare utilizator: / 13
SlabExcelent 
Scris de Robert Varga   
Saturday, 01 March 2008

travisiontk.jpgSambata seara a avut loc in clubul Exit din Tg. Mures cea de-a doua editie a concursului Travision. Rezultatele concursului au determinat un val de reprosuri aduse organizatorilor precum si parasirea in masa de catre clujeni a petrecerii ceea ce a insemnat jumatate din audienta In urma acestui fapt, practic la nici o jumatate de ora de la veto-ul dat de clujeni intreaga manifestare a luat sfarsit din lipsa de cvorum.

Sa o luam insa de la inceput si sa disecam punctele bune si din nefericire punctele rele ale acestui eveniment. In acest an organizatorii Travision au pasit cu piciorul drept inainte si au realizat o promovare inteligenta si din timp a concursului iar rezultatele nu s-au lasat asteptate cel putin in cadrul comunitatii LGBT din Cluj care si-a manifestat dorinta de a participa in numar mare. Si eu la randul meu am fost placut surprins de atmosfera din club, organizarea ireprosabila pana in acel moment pana s-a dat drumul la spectacolul propriu-zis.

Prezentarea show-ului realizata de Pamela a fost una din cele mai nereusite la care am fost eu martor si a fost salvata doar de prestatiile Petrutei Grasa si Daniellei du Zavoianu care au fost aproape rugate de Pamela sa intervina in monologul fad si nesarat al prezentatoarei principale. Fatuca se credea comentatoare pe stadion de ne tot compara cu brigazi si galerii de fotbal pe orase. Sfatul meu personal dat de altfel unei bune prietene este : "Lasa-te de meserie", microfonul nu e specialitatea ta , travestiul insa da.

Regulamentul concursului a cerut concurentilor prezentarea a doua piese, una la alegere si una impusa de organizatori, dintre cele cantate la oricare din editiile anterioare ale Eurovision, faza internationala sau selectiunile nationale. Majoritatea concurentilor au ales piese antrenante intrucat piesele impuse erau mai lente. Am remarcat prestatia Kaballei revenita dupa o perioada de auto-exil din lumea show-ului precum si a Fernandei Lavalley, ambele alese anterior Miss Travesty Romania. Dana de Kronstadt, una din eternele mele preferate a prestat la fel ca intotdeauna adica bine si la inaltime fiind sustinuta din public de galeria brasoveana condusa de Feriboata. Tot din zona a fost Nicola, ca deobicei o prezenta agreabila, plina de glamour, tinuta de Oscar. Mimi a fost "dulce-amaruie" iar Steffany de Monaco precum ii suna numele are rang de printesa.

Acum imi indrept atentia catre reprezentantul orasului de sub Feleac incercand sa fiu cat se poate de obiectiv avand in vedere ca sunt si eu made in Cluj. Ciuciolina si-a inceput cariera mai recent decat toate celelalte concurente iar numele de scena i l-am dat eu personal. Incep astfel intrucat am observat tendinta la astfel de manifestari de a se vota inclusiv faima si anii de cariera in conditiile in care Travision este un concurs putin diferit; fiind mulat pe Eurovision aici ar trebui sa votam in primul rand prezenta scenica si sa privim "frumusetea" concurentilor din aceasta prisma. La Eurovision nu am votat nici frumusetea lui Traistariu si nici rochia Helenei Paparizou ( ordinea frumusetii si a rochiei poate fi schimbata in propozitia anterioara:) ci tocmai piesa si prezenta scenica in ansamblul ei.
Ciuciolina a interpretat Nox-"Forog vilag" si Anna Vissi-"Everything" iar la ambele aparitii prezenta scenica a fost de nota 10. Dansatori, efecte speciale, scenografie cum nu a avut nici unul din ceilalti concurenti adica tocmai ceea ce ar trebui sa reprezinte Travision. Fiind un pic malitios, am remarcat un mic complot anti-Cluj inca de la intrarea pe scena a Ciuciolinei care nu a putut fi vazuta aproximativ 1 minut la prima piesa din cauza fumului extrem de dens aparut probabil la cererea organizatorilor ca a noastra sigur nu. Oricum, reactia publicului nu s-a lasat asteptata iar aplauzele prelungite au venit nu numai din partea "galeriei" clujene. Daca ar fi sa ne bazam doar pe reactia publicului Ciuciolina a castigat detasat acest concurs.

Toate bune si frumoase insa problemele doar de aici au inceput sa curga. S-a trecut la votare: 50% vot juriu, 50% vot prin mesaje text. Votul on-line pana in ziua concursului nu a fost aplicat la aceasta editie din cauza unor probleme de server si sincer cred ca nimanui nu i-a parut rau. Repet, aici trebuie sa votam piesa si prezenta scenica si nu frumusetea concurentilor.

Despre juriu nu pot zice mare lucru intrucat nu a fost prezentat in mod oficial. Acest "pluton de executie" nu s-a sinchisit sa isi faca aparitia in intregimea ei nici la anuntarea rezultatelor deci total mister. Cred ca a fost Irina Nita de la Accept, o d-soara Otilia parca si cineva de la Tg Mures, sigur insa au fost mai multi.

Trecem la SMS-uri... Nu am inteles motivul pentru care organizatorii insista de la an la an sa foloseasca aceasta modalitate de votare care nu le aduce nici un fel de castig si practic nu face altceva decat sa ne arda la factura pe luna viitoare a telefonului mobil. Vorbim aici de Travision si nu de un concurs de marimea Eurovision ca sa nu uitam, totusi....Nu avem de-a face cu un public format din milioane de persoane la nivel national ci doar de un grup restrans ce nu atinge nici 200 de oameni in cazul de fata si care participau in acea seara in clubul respectiv. Mult mai atractiv ar fi fost ca publicul sa aiba posibilitatea de a vota fiecare o singura data o lista de 2-3 favoriti de exemplu. In acest fel se stimula inclusiv participarea in numar mai mare a grupurilor de sustinere din toate orasele care au trimis reprezentanti la Travision.

Revenind insa la votarea prin mesaje text am remarcat cu stupoare faptul ca numerele de telefon erau diferite pentru fiecare concurent si pe deasupra si din retele diferite. Si mai socat am ramas cand am remarcat faptul ca numarul de telefon alocat concurentului din Cluj era un numar de Vodafone in conditiile in care cred ca si Basescu stie ca toate gayistele din Cluj prefera portocala; deci mai ales cei clujeni trebuiau sa plateasca tarif dublu pentru a-si vota favoritul. Deasemenea am remarcat prezenta a doua numere de telefon Digimobil, o retea care a declarat oficial ca sistemul de mesaje text este inca in faza de probe iar sistemul cand functioneaza si cand nu. In fine, probabil concurentii care au avut alocat digi-numerele au avut de suferit fara ca ei sa stie. Un ultim aspect negativ legat de votarea publicului e faptul ca mi se pare ca a durat cam mult, o jumatate de ora ar fi fost mai mult decat suficient pentru publicul prezent in sala.

Dupa ce s-a anuntat terminarea votarii a inceput marea panarama. Intra in scena Pamela si ne tine de vorba aproape o ora fara noima. Saraca fatuca s-a pierdut in intrebari adresate concurentilor, juriul ia-l de unde nu-i iar la un moment dat se blocheaza si ne intreaba "ce sa va mai zic?". "Rezultatele" ne gandeam noi insa dupa aceste trei sferturi de ora de vorbarie inutila si sacaitoare se revine la muzica in conditiile in care atmosfera magica a serii a disparut complet si nimeni nu mai avea chef de dans. Se revine ulterior pe scena insistandu-se pe prezenta concurentilor care erau la mancare, prin baie, in boscheti de pe unde or mai fi fost ca tare greu s-au urnit si a doua oara. Apare un personaj Otilia cica din juriu si ne prezinta laconic : locul 3 cu opt puncte....., locul doi cu .....". Sala a explodat cel putin in jumatatea "galeriei" clujene cu acuzatii de blat, fals, dezinformare, ascunderea rezultatelor etc.

A urmat unul din cele mai bune reprize de circ si panarama la care mi-a fost dat sa asist in cariera mea de bulangioaica si credeti-ma am vazut multe la viata mea. Ceea ce se intampla doppo festival la Mamaia, Cerbul de Aur sau Eurovision sunt desene animate pentru copii fata de ce sunt in stare divele tarii cand isi dau drumu' la gura. La un moment dat ma asteptam ca perucile sa sara in aer, posetele sa se umple cu caramizi si sa vina bodyguarzii(si ce namile bune erau...eu si cu Feri stim de ce..:)) ca sa ne desparta. Doppo festival a durat aproximativ o jumate de ora in care s-au afirmat printre altele si niste idei clare reprezentand greselile organizatorilor la care am mai adaugat si parerile mele personale:
1. Sistemul de votare prin mesaje scrise a fost inutil, incorect si nedat publicitatii
2. Sistemul de votare si notele juriului nu a fost dat publicitatii. Componenta integrala si competenta juriului imi ramane si acum extrem de neclara.
3 Ceremonia de decernare a premiilor a fost extrem de seaca fara o coronita si fara aplauze aduse castigatoarei si eventual a repetare a piesei castigatoare.
4. S-a neglijat vointa publicului din sala. Faza cu mesajele text nu inseamna vointa publicului in acest caz particular ci o lupta pe euro-centi, cine o avut mai multi bani de cheltuit, a castigat.

Sa nu uitam sa amintim totusi rezultatele oficiale ale concursului Travision:
locul 1 - Kaballa (Timisoara)
locul 2- Fernanda (Timisoara)
locul 3- Dana de Kronstadt (Brasov)

Precum le-am zis si la microfon in timpul doppo festival nu pot sa port pica celor care au castigat intrucat toti imi sunt prieteni foarte buni si ne cunoastem de ceva ani de zile. Luarile de pozitie s-au referit la stilul laconic de anuntare a rezultatelor, greselile de organizare si de evidenta marginalizare a Clujului in conditiile in care au prezentat cea mai buna "galerie".

Sper ca in viitor organizatorii sa invete din propriile greseli, sa fie deschisi la criticile constructive (sper eu, inclusiv, la cele din acest material) pentru ca la anul sa avem o editie mult mai buna si complexa a Travision. E nevoie de asa ceva.

Alte materiale de acelasi autor: http://www.robertcluj.blogspot.com

Comments
Comentariu nou Cautare RSS
Claudiu, oradea  - furt   |2008-03-01 19:26:32
Felicitari Robert. Am fost si eu acolo si m-am simtit furat. Am dat 20 de ron sa
vad un spectacol si nu am vazut nimic. Nici un rezultat al voturilor, nici un
clasament, nimic. Furt pe fata. pacat.
Soul_Fan   |2008-03-01 19:48:51
Deci ...pacat Mimi...erai pe locul 2 ....dar circul tot circ a ramas.!! Fortz
Mimi si pacat si de Ciuciolina!! :cry
Dirrrty  - Deplorabil   |2008-03-01 19:50:21
La asemenea concursuri,evident ca se fura.Si se fura pe fata.Dar de ce?Din
invidie...Felicita ri Robert pentru articol
Ady  - ...specific romanesc...   |2008-03-01 20:14:17
Draga Robert, apreciez obiectivitatea relatarii tale - o caracteristica "jos
palaria"! - si, deloc consternat (din pacate), am lecturat epopeea
acestui... "eveniment". Nu stiu daca ar trebui sa ne mai consumam, sa
facem analize si sa emitem pareri pro/contra... Pe mine ma lasa rece - repet, in
mod regeretabil - asemenea spectacole (la propriu) denigratoare...
Steffany de Monaco  - ...     |2008-03-01 21:28:54
in primul rand felicitari Robert pentru articol...din pacate nici in anul asta
nu a iesit concursul asa cum ar fi trebuit, dar sa speram daca o sa mai fie o sa
se evolueze si pana la urma va fi reusit
totusi eu cred ca Kaballa a
meritat pemiul 1 :p
zoliMS  - asa e sau totusi nu ???   |2008-03-02 14:05:07
Robert Draga..ca intre vechi cunostinte si asa cum ti-am zis si la bar dupa
circ..ai dreptate si omul din greseala si din critici invata ..dar totusi am si
eu citeva chesti de comentat:
1.basescu poate ca stie dar eu nu stiam ca la
Cluj e iubit portocaliul
2.cei care au avu digi la vot spre surprinderea ta o
pot dovedi ,a primit sms din orice retea( nu sunt strese o poti vedea cind ne
intilnim)
3.nu sustine ca votare prin mesaje a fost incorect pina nu o poti
dovedi.
4.notele acordate de juriu se putea solicita de orcare participant
nemultumitCa nu sa mai pus pe proiector era doar ptr ca nu se dorea lungirea
timpului pina la anuntare (care nu a fost 45 de minute)
5.In juriu erau totusi
persoane care au ceva legatura cu showbizz ul>stilisti,membri a unor asociatii
LGBT,cintareti cu conservatoriu.(Nu ca doamna Duval cu fuck ul de teatru).si de
tinut seama erau persoane care nu erau in relatii de prietenie/amicitie cu
con...
zoliMS  - si inca cva   |2008-03-02 14:14:31
Organizatorii pot fii criticati pentru sistemul de vot,ptr.alegerea compenentei
jurilui DAR NU si de rezultatul voturilor lor.Asa este democratic....Daca doream
sa furam la voturi ca la multe concursuri de gen din tara iesea cistigator
altcine care imi este drag mie si totusi sa clasat dupa locul trei.
OK
belaMS   |2008-03-02 14:38:47
Show-ul a fost super ok dupa parerea mea (intotdeauna se poate si mai bine), dar
....apropo de Ciuciolina ... tot respectul pentru showul facut,DAR ...
dansatorii au fost bestiali de buni ; ea din pacate a lasat de dorit,
conculuzia: Fara dansatori ar fi fost chiar monoton.
Daca ar fi castigat
Ciuciolina, ma intreb oare ar fi fost comentata asa drastic Pamela, si sistemul
de votare ... ca sa nu mai zicem de juriu, organizatorii ??? . Parca la
inceperea showului se zvonea ca este totul aranjat infavoarea
"brasovului" ? Sau ... chiar suntem atat de rautacios???
Lucian Dunareanu  - Zoli, astept inca scuze...     |2008-03-02 17:21:29
Zoli draga, eu cred ca tu ai ceva personal cu mine. Ma cheama Lucian (si nu
madam Duval sau madam Luci). Te rog respecta-ma asa cum o fac si eu cu tine.
Anul trecut mi-ai adus grave acuzatii, anul asta la fel. Trecem peste.
Noi nu
am venit sa castigam pentru ca personal stiu valoarea Ciuciolinei. Am venit sa
facem show si sa ridicam stacheta concursului pentru anii urmatori. Travesty nu
inseamna doar dat din gura si miscat din popou. Trebuie imaginatie,
expresivitate, elemente noi...
Imi pare tare rau ca nu ai inteles absolut
nimic.
Iar daca noi am iesit in fata sa cerem ceva...a fost pentru ca, ca si
organizator de multe alte evenimente, mi s-a parut lipsa totala de transparenta.
Acum e tardiv sa mai arati notele/punctele. Daca erai foarte bine atent, ai fi
observat ca am vorbit elegant si concis. Am cerut sa ni se explice dupa ce
criterii sunt respectivii in juriu (Pamela ne-a spus de la inceput ca NU vor fi
homosexual...
robert     |2008-03-02 17:24:27
merci tuturor pentru aprecieri si in primul rand pentru organizatorii
concursului care au citit acest articol.
Am sa raspund lui Zoli pe
puncte:
1.acum stii Cred ca daca ma uit in agenda mea incarcata nu voi gasi
un clujean decat pe Orange in timp ce se stie pe la Brasov, Tinutu Secuiesc si
Bucuresti se prefera Vodafone.
2.Amverif icat si eu personal ca am si Digi si
intr-adevar se pot primi mesaje text din orice retea insa nu se pot trimite
mesaje. Precum am zis in articol sistemul lor de SMS e inca in faza de teste
deci pot aparea erori.
3.Sustin in continuare ca sistemul de vot a fost
incorect insa nu pe considerentul ca s-a furat pentru ca nu pot dovedi acest
lucru ci pentru motivele expuse deja in articol. Dar si daca s-a furat si daca
nu, noi nu am aflat nici un fel de rezultat oricum.
4. Parte integranta a
showului Eurovision este anuntarea rezultatelor. Are un farmec aparte insa nu a
fost integrat in Travisio...
robertcj  - rectificare     |2008-03-02 17:33:10
rectificare tehnica. "Zoli, astept inca scuze..." nu este titlul
comentariului meu, cred ca a fost pus automat de sistem avand in vedere ca eu si
Lucian am postat cam in acelasi timp pe site.
Zoli, nu ai avea dea ce sa iti
ceri scuze fata de mine..
Pamela  - Sincer imi pare rau ...   |2008-03-02 17:43:41
Sincer imi pare rau pentru circul care a fost la finalul concursului. De punctat
pentru toata lumea sunt urmatoarele:
1. Digi Mobil primeste mesaje din toate
retelele. Acest lucru se poate testa!
2. In juriu s-au aflat persoane hetero si
bi. Tamara este hair stylist cu o facultate terminata, Irina Nita a reprezentat
ACCEPT-ul, o femeie de un comportament ireprosabil si care a vazut multe showuri
la viata ei, Zoltan este absolvent de Conservator si un om care isi castiga
painea din showuri, Ovidiu este de asemenea un profesionist. Niciun membru al
juriului nu cunostea nicio concurenta, ei nu au avut tangente cu ei. Travestitii
si juriul au stat separat. Luci, ai stat sus cu noi si ai vazut ca nimeni nu a
luat contact cu juriul. Robert retine ca juriul a fost prezentat chiar de mine,
deci te rog sa-ti retragi afirmatia.
3. Trebuie sa retineti ca Travision este
un show, mai mult decat un concurs.
In rest, va multumesc pentru...
Rares  - furt   |2008-03-02 17:58:39
salutare...tot respectul pentru kaballa eu unul zic ca merita sa castige!!dar nu
cred ca ca ciucilina nu merita un loc 2 sau trei!!ce cauta Dana acolo in
concurs? daca tot ati tinut sa fie in mare parte regulamentul de la
eurovision!!dupa cate stiu a castigat anul trecut si nu cred ca avea ce cauta
acolo!!!si daca noi clujenii suntem de vina....atunci ce sa mai zicem de cele
doua "dive"din timisoara (Sandoritza ) si cealalta nici nu sunt curios
cum o chema care au avut un vocabular destul de nasol....dar asta este....tot
clujenii sunt de vina....si parerea mea ramane neschimbata ati furat pe FATZA si
nu sunt singurul care sustine asta!
robertcj  - @Pamela     |2008-03-02 18:00:28
Sincer nu ma intereseaza orientarea sexuala a juriului ci componenta integrala a
juriului cu o mica prezentare a fiecarui membru. Dar asta inainte de concurs si
nu dupa....
Nu pot sa imi retrag afirmatia despre prezentarea juriului intrucat
daca retii bine minte si tu aveai probleme in a stii cine e in juriu cand
incercai sa ii aduci pe scena la anuntarea rezultatelor
Afir matia ca juriul
nu cunostea personal concurentii nu are nici o relevanta dar e oricum complet
falsa. Acum ca mai aflu din componentii juriului Ovidiu si Zoltan umbla pe la
chefuri inclusiv la Feriboata deci sa nu cunosti travestitii care au urcat pe
scena ar fi cam ilogic. Irina Nita umbla tara asta in lung si lat prin
comunitatea gay deci....nu se pune sa nu ii cunoasca.
Sunt perfect de acord
Travision este un SHOW insa la votare s-a aplicat tocmai ceea ce tu negi ca ar
fi- un concurs Travision trebuie sa fie un show iar show-ul se bazeaza in
pr...
Steffany de Monaco  - ...     |2008-03-02 18:00:42
...stiti ce ii propun eu, adica pt organizatorii concursului, sa-i publice aici
voturile concurentilor, ca sa nu mai fie probleme, eu sunt multumit de concurs
in felul meu, am si participat pentru experienta si distractie...desi am si eu o
critica negativa, faptul ca sunt de acord ca voturile chiar trebuia publicate...
Pentru ZoliMS  - mizerie de concurs   |2008-03-02 18:00:42
Halal ala juriu cu faculta "conservatoriu&# 34;, imi si imaginez cate au
priceput. halal si de ala organizator care nu stie sa scrie in lb romana.
Travestiul adevarat e la capat de lume, fata de ideile vagi pe care le aveti voi
despre acest gen de arta. Pacat de idee, care e foarte misto. E pentru a doua
oara cand va faceti de ras. De departe fernanda si dana au venit absolut
nepregatite, pe cand coregrafie celor din Cluj... jos palaria! Ti-a placut de
Angela.. du-te ma, nu mai spune. Toti au dansat la fel, nici unul nu a iesit in
evidenta mai tare decat celalalt, dar evident ti-e jena de mizeria de rezultat
si mai ai de gand sa dai prin barul fetii, asa ca o limba scoasa in miscare nu
strica niciodata. Banuiesc ca cei din Cluj nu se asteptau sa castige, doar stiau
cu cine au de-a face, dar nici sa fie furati pe fata. Sper sa fie si ultima
editie a concursului. Toate cele bune!
Danutz     |2008-03-02 19:56:46
Solidaritatea clujenilor e demna de o comunitate gay si gay-friendly unita, ceea
ce nu prea vad la Tg.-Mures. Daca as fi dat eu premiile, locul I īl merita
Ciuceta, al doilea - Mimi, iar al III-lea - Fernanda.
Īnsa Luci a spus ceva ce
īntr-adevar ar merita pus īn practica de toti; parafrazīndu-l ar iesi cam asa:
realizarea unei atmosfere amiabile si prietenoase īn cadrul īntregii comunitati
gay din Romānia prin caracterul unitar al acestei mici comunitati si al celor ce
o simpatizeaza, pentru ca solidaritatea si prietenia ar tebui sa fie laitmotivul
forte interjudetean al gay-lor, fara nici un fel de alta granita, nu?
belaMS  - ptr. Robert   |2008-03-02 19:06:07
ne stim de foarte mult timp ... si inca odata te intreb, prestatia Ciuciolinei
chiart a fost de locul 2-3 ? , ce ti-am zis pe canapea ... "dansatorii
merita mai mult de locul 3 , dar Ciuciolina NU. A fost prea "stanca pe
scena" .. si inca ceva ... uitati-va bine la prestatia Ciuciolinei , eu de
sus , de unde am fost ... am vazut ca dansatorii danseaza la fel , in timp ce ea
a fost desincronizata total. Daca tot vorbim de prestatie. Nu am nimic cu
nimeni, doar un singur lucru ma deranjat "Smulsul" microfonului din mana
unei doamnei biologice, si stilul tipic "ce studii am"
belaMS   |2008-03-02 19:09:43
in schimb tot respectul pentru Petruta,Danielle si Jenny ! A fost o surpriza
placuta - parere personala -
ady  - ...invinsi si...invingatori???   |2008-03-02 19:33:43
Fara sa fiu un martor al evenimentelor acestui fenomen cultural, dar, avand o
perceptie reala al travesti-show-ului, ma intreb, usor stupefiat, cine este
"victimia", respectiv cine se "auto-victimizea za". De fapt,
daca cei implicati direct in esecurile organizatorice, scenice, de interpretare
etc. ale acestor spectacole au cunoscut punctele slabe anterior retraite, de ce
nu
s-au implicat in "negocieri", in discutii, in brainstorming-uri
pentru a se evita aceste "dialoguri" ulteriorare, oricum inutile si
tardive..., dar atat de specifice societatii noastre romanesti, avida dupa
mascarade, acuze, circuri... In final, fiecare dintre noi se va considera atat
invins, cat si "invingator" ... igh
Carmen  - felicitari tutoror   |2008-03-02 20:02:52
Felicitari tuturor participantilor. A fost un spectacol frumos, cu exceptia
greselilor de sincronizare si organizare. Clujenilor, ati fost la inaltime. Sunt
mandra ca sunt studenta aici. Si-l apreciez foarte mult pe Lucian. A vorbit
foarte frumos si a clarificat lucrurile cu ce inseamna travestiul si care ar
trebui sa fie criteriile de departajare. Frumos ca avem oameni de valoare si
inteligenti care sa ne reprezinte. De data aceasta m-am simtit mandra.
Felicitari si Kabalei si Nicolei din Brasov care a fost la inaltime si
nepunctata.
zoliMs   |2008-03-02 21:39:56
pentru mizerie de concurs

poate ca eu nu scriu corect romaneste dar sunt
ungur si mai fac greseli dr cum vad tu nu sti sa citesti ( sau nu intelegi
sensul cuvintelor).NU am zis ca mi-a placut de Angela in special.Mi-a placut si
cum a dansat si Rares si prietenul lui si Luci si toata trupa.Si nu imi sta in
fire sa scot limba ca sa ma pun bine cu Angela.Daca vreau sa ma duc la un club
imi permit sa ma duc in care weekend vreau si in strainatate puiule.Si NU va fi
ultima editie.Si Luci imi cer scuze ptr ce am scris azi cu madam etc dar nu ptr
ce a fost anul trecut.Si daca chiar vroiai sa ne ajuti.ptr binele
comunitati...aveai posibilitatea sa o sfatuiesti inainte de concurs pe Pamela,
care sa straduit mult dar totusi e inca novice in a meseriei,si nu dupa concurs
sa vi cu critici rferitoare la organizare.

iar ptr Danut...puiule daca nu ai
avea prieten din Cluj ai vb altfel ..si sti tu dece.....dar solidaitatea
Clujenil...
Lucian Dunareanu  - Ptr Zoli   |2008-03-03 01:07:40
Zoli draga, i-am dat multe sfaturi Pamelei inainte de concurs. Si tocmai din
solidaritate si ca sa inchegam o comunitate, sa ne sprijinim, tocmai de asta am
participat si noi anul acesta. Ciuciolina de nu stiu cate ori a vrut sa se
retraga si am facut presiuni sa participe.
Problema cu concursul asta e ca ati
fost prea multi organizatori si nu v-ati coordonat intre voi. Ce facea Pamela nu
stiai tu, ce facea Bela nu stia Pamela si tu si tot asa...
Unii au promis ceva,
altii altceva... Iar daca Pamela e cu mai putina experienta, voi aveti destula..
de aia sunteti o echipa.
Cat despre faza cu "sunteti cacati" personal
nu am auzit pe nimeni sa zica asa. Nu as fi acceptat nici eu astfel de jigniri.
O acuza de incorectitudine sau de lipsa de vizibilitate a rezultatelor e una iar
jignirile sunt cu totul altceva. Si daca chiar a fost cineva care a folosit
acest termen, imi cer si eu scuze in numele clujenilor. Cei din zona a...
coco  - noi nu am vrut "scandal"asa   |2008-03-03 13:07:51
Cred ca in orice concurs participantul are dreptul de a cunoaste locul pe care
s-a clasat si cu ce punctaj, ceea ce noi clujenii inca nu am aflat...pe ce loc
s-a clasat reprezentantul nostru. Si ne-am cerut si noi dreptul de a sti
rezultatele si nimic mai mult!!! Si a propos de cei doi trav. din Timisoara care
nu au concurat la Travision, un lucru vreau sa va spun...sa o lasati mai usor cu
alcoolul ca nu mai puteti lega nici macar doua cuvinte. Lucian a avut tot
dreptul de a cere sa fie afisate rezultatele. La votul prin sms sunt foarte
sigur ca s-a furat.
angela moldovan  - dezamagita   |2008-03-03 13:12:34
Sunt extrem de dezamagita de rezultatele de la Travision, deoarece stiu bine ca
noi, Clujul, am lucrat o luna de zile sa participam la acest concurs daca putem
sa ii spunem asa. Noi clujenii nu am mers sa luam locul 1 dar 2 sau 3 il meritam
sincer. De ce? Pt ca nimeni nu a facut un astfel de show - cabaret - celelalte
concurente au facut ce stiau mai bine.. mimau. Organizarea lasa de dorit... am
stat in frig pt repetitii iar la concurs nimic din ce am cerut sa faca dj-ul nu
a facut. Totul a fost pe dos. KABALLA merita locul 1 nimic de comentat dar
restul... hai sa fim seriosi puteau sa faca mult mai mult. Apropo, Dana ce a
cautat in concurs? Si mai am o rugaminte: nu il mai atacati atata pe LUCI
deoarece tot ce a spus Luci a fost doar adevar. Sau va e frica de adevar?
Asteptam si noi un pic de respesct pt ce am facut nu ca am fost clujul ci pt ca
am muncit pt acest concurs. Inca ceva: vreau sa multumesc la toti clujenii pt
ANGELA  - DEZAMAGITA   |2008-03-03 13:18:45
Ah si inca ceva: Pamela mai are de invatat multe de la Luci si nu numai ea.
Multi ar trebui sa invete sa respecte si sa fie civilizati nu ca cele doua
"domnisoare" Sandorita si cealalta din Timisoara care de la atata alcool
nu mai stiau sa lege doua cuvinte. Putin respect va rugam pt niste oameni care
au muncit, nu ca restul. Va rog publicati rezultatele pe net sa vedem si noi pe
ce loc suntem ca nu stim. Inca ceva: de ce un jurat ne-a spus ca el nu a vazut
rezultatele de la voturile cu sms? E vorba de Tamara care ne-a spus ca ea habar
nu avea de procedura si ca exista si voturi prin sms. Ea nu a vazut nici un
telefon sau sa se adune ceva rezultate. Frumosss nu???????? Inca ceva PAMELA...
adu-ti aminte cui i-ai spus inainte de concurs cu cateva zile inainte ca Kabala
va lua locul 1. Rusine! Lumea in sala nici macar nu a aplaudat cand s-au dat
rezultatele. Erau toti consternati. Au inceput sa huiduie. Era normal sa iasa
Irina (aka irina nita, din jur  - Parerea mea:     |2008-03-03 23:14:25
Concursul a fost frumos. Daca n-ati participat, ati pierdut un spectacol
adevarat.

Toate concurentele s-au prezentat mult peste media spectacolelor de
gen de la noi. A fost o incantare sa le vad (si le multumesc )

Ciuciolina
(et al) a adus unul din cele mai frumoase momente ale show-ului.

Kaball a a
fost divina.

Organizar ea a fost buna. Daca ma gandesc ca de organizare s-a
ocupat practic un singur om, ca Razvan-singurul om- a reusit sa gaseasca bani si
sprijin din partea altora, ca show-ul a avut loc intr-un oras mic (ok, un oras
sublim. dar mic si fara mari traditii/istoric in domeniu),… ei, daca ma gandesc
la toate astea, zic linistita ca organizarea a fost fanatastica. Iar Razvan sub
forma de Pamela a fost … incantatoare (asta-i cel putin parerea mea, subiectiva,
de bisexuala ).

Stau sa ma gandesc cati dintre cei nemultumiti s-ar
inhama, fie si la o varsta dubla (sau tripla) fata de Razvan, la un evenime...
coco   |2008-03-04 17:13:35
Domnisoara Irina, cu tot respectul din partea Clujului, dar de ce nu s-au citit
punctajele de la juriu si de la sms?
Si nu cred ca faceti bine sa atacati un om
care spune adevarul
Si domnisoara Tamara a spus ca nu stia ca s-a votat si prin
sms.
Dumneavoastra ati vazut sms-urile primite pentru concurenti? Sau macar
telefoanele?
va multumesc
Lucian Dunareanu     |2008-03-04 17:18:50
Coco, nu e vorba aici de "atacat". Pur si simplu si-a exprimat o parere,
opinie. Asa cum eu m-am simtit liber sa-mi exprim parerile personale, asa
oricine o poate face. De aia militam cu totii pentru dreptul la libera
exprimare, nu?
Si sa nu te superi pe mine ca ti-o zic, dar Irina, asa tanara
cum arata, are un baietel. (e doamna)
Cat despre telefoane...chiar..s i eu sunt
curios sa stiu... cine din juriu le-a vazut? sau cine din juriu a facut mediile?
Intre voturile juriului si sms-uri.
Rares  - zoli   |2008-03-04 19:13:00
zoli sun rares unul dintre dansatori(barmanul din cluj)......cred ca
gresesti!!!!pamela a vb cu un prieten foarte bun la care pamela sa destanuit ca
kabala castiga anul asta travisionul!!!pot sa o pun face to face cu pamela!!!!si
asta era inainte de concurs!!!!!si zoli draga te respect si nu cred ca are rost
sa ne certawm toti pentru un simplu concurs!!!dar din partea ta asteptam mai
multe!!!cred ca iti dai seama despre ce este vb.....oricum ce a fost la tg.mures
a fost de regretat....NIMIC MAI MILT!!!!
robertcj  - @irina     |2008-03-04 20:50:45
@Irina Organizarea concursului a fost realizata de mai multe persoane.
Pamela doar a prezentat concursul.
Imi aduc aminte ca atunci cand am mers cu
echipa din Cluj la repetitii la ora 18 ni s-a explicat de catre Zoli cel care a
organizat acest concurs ca exista mai multe persoane implicate si daca e vorba
de muzica sa ne adresam la DJ, daca e vorba de intrare sa ne adresam la… si asa
mai departe.
Apropo de varsta de 18 ani eu la varsta aceea organizam in
mileniul trecut in conditii mult mai vitrege pasibile de inchisoare chefuri gay
in Cluj. Deci varsta de 18 ani nu se pune, poate parea chiar o jignire adusa
unui om….”las ca nu ai fost asa de bun dar oricum te iertam ca ai 18
ani”)
Pamela si cu mine suntem prieteni si in particular mi-a spus ca a
invatat din aceasta experienta si ca a gasit contructiv in accea ce am scris.
Deasemenea eu nu trebuie sa par a fi deasupra tuturora si sa mimez echidistanta
cum face mai ...
Pamela  - E tardiv   |2008-03-04 23:12:42
Dragii mei, ar fi frumos din partea noastra, a tuturor sa luam o pauza in
criticarea acestui concurs. Indiferent cat suflet am pus eu si ceilalti doi
organizatori, cati bani sau cat timp rezultatul pentru mine a fost multumitor.
Eu, in promovarea evenimentului, am promis un show. Asa cum a observat Irina si
multi altii din sala, chiar a fost un show care pot spune ca e primul de
asemenea anvergura. Ma bucur sa stiu ca am adus pe aceeasi scena 10 travestiti
talentati, care au incantat publicul. A fost o seara a divelor, pe scena au fost
13 dive. Felicitari lor pentru felul in care au stralucit!

Rares astept sa
ma pui fata in fata cu persoana careia i-am spus eu ca anul acesta va castiga
Kaballa. Imi stiti numerele de telefon, va rog sa ma contactati, ca sa stiu si
eu. Nici prietenul meu nu stia pe cine prefer in acest concurs. Si acum ca s-a
terminat nu voi spune nici atat. Oricum, mi-a placut foarte mult prestatia
tutur...
ZoliMs  - ptr Rares   |2008-03-05 07:48:59
Rares daca e asa cum zici ,atuncia e intradevar regretabil.Daca ati obeservat eu
nici nu am vb cu concurentele numai dupa concurs exact ptr a evita
discutiile..deci daca este asi cum susti sunt dispus sa cer iertare in fata tari
si sa las naibii pe viitor astfel de evenimente care chiar incep sa ma
obosesc.
inca ceva..de organizarea efectiva sa ocupat Razvan si Bela si le
multumesc ptr ca au lucrat mult.
Eu numai am sponsorizat o parte si mam bagat
doar in treburi marunte
Zoli_ms  - ptr coco   |2008-03-05 07:53:39
coco draga nu cred ca tu ai auzit ptr Tamara zicind ca nu a vazut sms urile ptr
ca erai prea ocupat..chiar pe mine mai intrebat unde se poate foote nu cu mult
inainte de circ..si Tamare a fost de fata la sms uri asta o pot sustine cu mina
pe inima,
Zoli_ms  - ptr coco   |2008-03-05 07:53:44
coco draga nu cred ca tu ai auzit ptr Tamara zicind ca nu a vazut sms urile ptr
ca erai prea ocupat..chiar pe mine mai intrebat unde se poate foote nu cu mult
inainte de circ..si Tamare a fost de fata la sms uri asta o pot sustine cu mina
pe inima,
angela  - ptr zoli   |2008-03-05 11:09:29
imi pare rau zoli dar am fost si eu de fata cand tamara a spus ca nu a vazut
voturile prin sms si ca se va interesa sa vada ce s-a intamplat de fapt la acest
concurs cu toto respectu nu ne mai atacati atata stiti bine ca nu a fost corect
ca s-au facut mismasuri sa speram ca data viitoare sa nu se mai intample
angela  - ptr pamela   |2008-03-05 11:12:27
cu tot respectu vreau sa iti spun si eu ca sambata cand am ajuns in cluj la
petrecere a venit cineva si mi-a spus ca de ce am mai mers la concurs deoarece
se stia deja cine castiga locul intai KABALLA,nu am nimic cu ea merita locul 1
dar in rest nu ati fost corecti cu jurizatu cu tot respectu
robertcj  - confirmare tamara     |2008-03-05 11:17:02
si eu confirm faptul ca am auzit-o pe Tamara, membru al juriului in momentul in
care a declarat in public faptul ca nu a vazut si nu a avut acces la voturile
prin mesaje text.
ady  - Va consumati energiile inutil.   |2008-03-05 11:58:39
Intre toate trivialitatile moralistice, nici una nu se rosteste cu asa
senina si stupida siguranta ca apelul la sinceritate. "Spune-mi
sincer...", "n-ai fost sincer...", "trebuie sa fii
sincer..." etc., etc. - asa se
aud "miticismele" ; solemne
care ies automatic din gurile unor indivizi, ori de cate ori se
ivesc semnalmentele unei posibile "conspiratii" ;. Niciodata nu se
incearca, din bun-simt macar, sa se identifice o motivatie cat de
cat
argumentata a declansarii unui asemenea joc conspirativ. NU! Se
face apel la sinceritate! Cu deosebire intre "prieteni"!

Este
eminamente stiut ca imbecilul (un individ cu capacitati mintale foarte
reduse), care te interpeleaza astfel, vrea numai sa-ti smulga o
aprobare pentru persoana lui, aprobare care sa ajunga cat mai aproape...
Adi  - pt zoly   |2008-03-05 12:03:21
Zoli....spui de Coco ca te-a intrebat unde se poate foote in club? Esti sigur ca
nu confunzi persoanele?
angela  - ptr zoli   |2008-03-05 13:10:04
imi pare sincer rau dar coco nu cred ca te-a intrebat dac se poate foote in club
ptr ca mai tot timpu am fost impreuna la masa sau o concurat te rog din respect
ptr mine nu te mai lega de baietii mei deoarece is destul de educati nu ar face
asa ceva intr-un club au unde.astept scuze din partea ta la adresa lu coco
barmanul meu
belaMS   |2008-03-05 18:39:13
dragelor si dragilor ...
ce a fost , a fost . Si nu va mai fi asa. Asta e ...
din pacate sunt neplaceri, neintelegeri si rivalitati. La multe intrebari NU s-a
raspuns ... dar haideti sa fim optimisti si data viitoare sa facem sa fie mai
bine.
Nu vedeti este cel mai citit articol si comentat ... v-ati intrebat daca
ar fi fost totul perfect (ceeace nu o sa fie niciodata) cum ar fi fost ?
Organizatorii mai au de invatat si au invatat foarte mult din "bairamul
" asta. Doar atat vreau sa mai spun ...
~~~ Bravo Divelor !~~~
belaMS  - pentru toata lumea, nu numai p   |2008-03-05 18:40:42
dragelor si dragilor ...
ce a fost , a fost . Si nu va mai fi asa. Asta e ...
din pacate sunt neplaceri, neintelegeri si rivalitati. La multe intrebari NU s-a
raspuns ... dar haideti sa fim optimisti si data viitoare sa facem sa fie mai
bine.
Nu vedeti este cel mai citit articol si comentat ... v-ati intrebat daca
ar fi fost totul perfect (ceeace nu o sa fie niciodata) cum ar fi fost ?
Organizatorii mai au de invatat si au invatat foarte mult din "bairamul
" asta. Doar atat vreau sa mai spun ...
~~~ Bravo Divelor !~~~
Zoli_Ms   |2008-03-05 22:19:17
Asa e cer scuze
era vorba despre un alt coco tot din Cluj dar nu barmanul.Scuze
de 1000 ori
ZoliMs   |2008-03-05 22:31:18
Coco barmanul ..imi cer scuze si d la tine si de la Rares si de la Angela,NU era
vb de tine

Robert Tamara era de fara la sms uri si aici puteti sa ziceti ce
vreti.
Sincer ce regret este ca nu ma cunoasteti destul ca sa stiti ca eu nu am
obiceiul sa fac mismasuri...daca sa facut atuncia am fost si eu fraierit si daca
se adevereste eu am sa ma retrag total din organizarea/sponsori zarea
evenimentelor de gen..........si cum am mai precizat mie imi placea altcineva
intre concurente si tot de ea o sa-mi placa si de acuma,dar care sa clasat dupa
locul III.
Zoli_MS  - xxxxx   |2008-03-05 22:34:38
si eu cu asta inchei comentariile aici pentru ca ........
ddidi  - nu mai participati la mizerii   |2008-03-06 02:22:53
sunteti de toata jena. pacat ca s-a ajuns aici, anul trecut ati facut-o la
fel... vreti reguli eurovision, dar unde ati mai vazut voi 2 castigatori la
eurovision? anul asta vad ca v-ati batut joc de oameni care s-au prezentat in
spiritul eurovisonului si nu in spirtul curvelor care se vad mari cantarete
(exceptand-o pe cabala). iar ptr voi cei care v-ati prezentat okai si ati
luat-o in barba, obisnuiti-va, traim in romania si asta ne ocupa tot timpul
admin  - Reguli     |2008-03-06 12:39:23
Va rog exprimati-va parerile in limita bunului simt, fara a jigni pe nimeni.
Multumesc!
kanadu  - re:   |2008-10-14 23:29:24
Danutz a scris:
Īnsa Luci a spus ceva ce īntr-adevar ar merita pus īn practica de
toti; parafrazīndu-l ar iesi cam asa: realizarea
unei atmosfere amiabile si prietenoase īn cadrul
īntregii comunitati gay din Romānia prin caracterul unitar
al acestei mici comunitati si al celor ce o simpatizeaza,
pentru ca solidaritatea si prietenia ar tebui sa fie
laitmotivul forte interjudetean al gay-lor, fara nici un fel de
alta granita, nu?



singurul mesaj de considerat de pe aceasta pagina
Scrieti comentariu
Nume:
Email:
 
Web:
Titlu:
UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
:angry::0:confused::cheer:
B):evil::silly::dry:
:lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side:
:):P:unsure::woohoo:
:huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Va rog sa introduceti codul anti-spam pe care il puteti citi in imagine.

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Precedent   Urmator >
Bookmark and Share

Cautam editori si reporteri cu initiativa, din toata tara, care sunt dispusi sa participe la evenimente, sa scrie articole, recenzii sau interviuri. Daca esti interesat contacteaza-ne aici.

Publicitate

Darkq.net - Gay Blog Romania
Zona Gay

Parteneri:














Publicitate

Angelicuss este o revista on-line independenta. Orice membru inregistrat poate posta articole si materiale bine documentate. Autorii sunt singurii responsabili pentru articolele publicate. ---- Atentie! Angelicuss nu face parte din Clubul Roman de Presa. Este interzisa preluarea fara existenta unui acord scris incheiat anterior a materialelor, a stirilor, a informatiilor si a reportajelor de pe acest site. Pentru alte lamuriri si contact angelicuss@beanangel.ro - Angelicuss 2002-2010

Site Meter